Δήμος Κόνιτσας - Νέοι Αντιδήμαρχοι

 

ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΟΝΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡ. 213 /2019
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΝΙΤΣΑΣ

Έχοντας υπόψη :
1. Τις διατάξεις των άρθρων 58 & 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87).
2. Τις διατάξεις το άρθρου 68 παρ. 1 του Ν 4555/2018 (ΦΕΚ 133/Α)-ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ I.
3. Τις διατάξεις του Ν 4604/2019 (ΦΕΚ50/Α/26-3-2019 ).
4. Τις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 4623 /19 (ΦΕΚ 134/09.08.2019 τεύχος A’) .«Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα».
5. Τη με αρ.82/20-8-2019 Εγκύκλιο του ΥΠΕΣ που αφορά στον ορισμό των Αντιδημάρχων .
6.Την υπ' αριθμ. 28549/ 16.4.2019( ΦΕΚ Β 1327/17-4-2019)
απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και
Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με
το Ν. 3852/ 2010», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
7.Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν3852/2010 όπως τροποποιήθηκε
από το άρθρο 33 του Ν 4483/2017 και της παραγράφου 3 ε'
άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με τον ορισμό
αντιδημάρχων οι οποίοι δεν θα λαμβάνουν αντιμισθία όπως
έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
8. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους
2011 της Ε.Σ.Υ.Ε. (αποφ. 11247 - ΦΕΚ 3465/28.12.2012 τεύχος
Β’) για τον Δήμο Κόνιτσας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του
ανέρχεται στους έξι χιλιάδες τριακόσιους εξήντα δύο (6.362)
κατοίκους.
9. Το γεγονός ότι ο Δήμος Κόνιτσας έχει πέντε (5) Δημοτικές Ενότητες.
10. Το γεγονός ότι στο Δήμο Κόνιτσας μπορεί να οριστούν έως και
πέντε (5) Αντιδήμαρχοι .
11. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου (ΦΕΚ 2170/Β/28-
09-2011), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα (ΦΕΚ
2796/Β/16-10-2012),(ΦΕΚ 689/Β/28-2-2019 ).


ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

1. Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Κόνιτσας για την χρονική
περίοδο από 1/9/2019 έως και 1/9/2020 μεταβιβάζοντας σε
αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες του όπως κατωτέρω :
α) Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της παρατάξεως του Δημάρχου, κ. Δημήτριο Χήρα του Χαρίση, χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:
i. Την εποπτεία και ευθύνη Λειτουργίας του Γραφείου Οικονομικών Υπηρεσιών και συγκεκριμένα των : Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων καταστάσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού Συστήματος, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, σχεδιασμού και εφαρμογής προγραμμάτων οικονομικής ανάπτυξης .
ii. Την έκδοση του τεκμηριωμένου αιτήματος, σε όλες τις πιστώσεις του εγκεκριμένου προϋπολογισμού συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση.
iii. Την εποπτεία της έκδοσης βεβαιωτικών καταλόγων που έχουν συνταχθεί από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, καθώς και όλα τα έγγραφα και δικαιολογητικά που σχετίζονται με τις αρμοδιότητές του.
iv. Την εποπτεία και αντιμετώπιση θεμάτων Αγροτικής Παραγωγής (τομέας φυτικής παραγωγής, τομέας ζωικής παραγωγής, τομέας δασικής παραγωγής).
v. Την εποπτεία για τη διενέργεια διαγωνισμών (πρόχειρων, τακτικών, Διεθνών) υπό τις προϋποθέσεις του Νόμου και την εποπτεία εκτέλεσης των σχετικών αποφάσεων .
vi. Την εποπτεία των κληροδοτημάτων.
vii. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Διοικητικών Υπηρεσιών.
viii. Την εποπτεία λειτουργίας της Γραμματείας, των Οργάνων Διοίκησης, του Ληξιαρχείου, του Δημοτολογίου, της Δημοτικής Κατάστασης, του Πρωτοκόλλου & της Διεκπεραίωσης.
ix. Την εποπτεία του συνόλου προσωπικού του Δήμου και της οργάνωσης και απόδοσης των υπηρεσιών.
x. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
xi. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του αυτοτελούς τμήματος ΚΕΠ.
xii. Τη λειτουργία των υπηρεσιών αλλοδαπών και μεταναστών.
xiii. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του γραφείου αδειοδοτήσεων (άδειες, υγειονομικός έλεγχος, προστασία καταναλωτή, διαφήμιση, επιβολή προστίμων και ρύθμισης εμπορικών δραστηριοτήτων) .
xiv. Εποπτεία Λειτουργίας Δημοτικών και λαϊκών αγορών, εμποροπανηγύρεων, άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων.
xv. Την έκδοση και υπογραφή αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω αρμοδιότητες .
xvi. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στις Δημοτικές Ενότητες Αετομηλίτσας, Διστράτου και Φούρκας (Άρθρο 59, παρ. 1 του Ν. 3852/2010). Τη συνεργασία με τους Προέδρους και τα μέλη των Συμβουλίων των ως άνω Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

β) Ορίζει Αντιδήμαρχο το Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξης του Δημάρχου κ.Αριστείδη Λαζογιάννη του Ιωάννη, με αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
Καθ’ ύλην τις πιο κάτω αρμοδιότητες:
i. Την εποπτεία και την ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Απασχόλησης και Τουρισμού.
ii. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Προγραμματισμού - Πληροφορικής και Διαφάνειας.
iii. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού.
iv. Διάθεση Δημοτικών χώρων για πολιτιστικές και κοινωνικές εκδηλώσεις.
v. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας της Μαθητικής Εστίας του Δήμου Κόνιτσας.
vi. Την εποπτεία της διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσιο προγραμμάτων χρηματοδότησης
vii. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Μαστοροχωρίων (Άρθρο 59, παρ. 1 του Ν. 3852/2010). Τη συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μαστοροχωρίων, για την επίλυση των προβλημάτων τους.

γ) Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξης του Δημάρχου τον κ. Νικόλαο Τσιαλιαμάνη του Ιωάννη, χωρίς αντιμισθία και του μεταβιβάζει:
Καθ’ ύλην τις πιο κάτω αρμοδιότητες:
i. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου καθαριότητας και Πρασίνου, σε όλη την εδαφική περιφέρεια του Δήμου, αποκομιδή απορριμμάτων, οργάνωση και διάθεση μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού για την εκτέλεση των ανωτέρω .
ii. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Ύδρευσης –Αποχέτευσης.
iii. Επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος και πρασίνου.
iv. Καθορισμό χώρων στάθμευσης και τον έλεγχο στάθμευσης των αυτοκινήτων.
v. Απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και μέσων.
vi. Συντήρησης και επισκευή ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, οχημάτων και μέσων και διαχείρισης καυσίμων, ανταλλακτικών και υλικών μηχανολογικού εξοπλισμού.
vii. Λήψη μέτρων προστασίας και προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
viii. Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Γραφείου Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας.
ix. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα.
x. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη Δημοτική Ενότητα Κόνιτσας (Άρθρο 59, παρ. 1 του Ν. 3852/2010). Τη συνεργασία με τους Προέδρους και τα μέλη των Συμβουλίων των ως άνω Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
2. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχων οι αρμοδιότητας καθ ’ ύλην και κατά τόπο ασκούνται από τον Δήμαρχο .
3. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Τσιαλιαμάνης.
4. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 7, αρ. 59, του Ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/2010 ΤΕΥΧΟΣ Α’).

Ο Δήμαρχος
ΝΙΚΟΛΑΟΣ Β. ΕΞΑΡΧΟΥ